PRIMĂRIA COMUNEI DOȘTAT. JUDEȚUL ALBA
VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE
Acte necesare pentru acordarea
VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE
Cerere și declarația pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistentă sociala
Angajament de plată
Buletine/cărti de identitate ale membrilor de familie
Certificat de nastere ale membrilor de familie
Certificatul de căsătorie
Certificat de deces, după caz
Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit
Adeverință eliberată de unitatea de învățământ la care sunt înscriși copiii, care să ateste că aceștia frecventează o formă de învățământ (pentru anul in curs si anterior)
Daca este cazul, hotărâri judecătorești privind instituirea unor măsuri de protecție privind minori
Certificat de handicap in cazul persoanelor cu dizabilități
Adeverință eliberată de ANAF privind veniturile realizate de membrii majori ai familiei
Adeverinta eliberată de angajatori din care să rezulte venitul net realizat în luna anterioară depunerii cererii
Certificat fiscal (de la primărie)
Adeverință eliberată de compartimentul agricol din care să rezulte terenul agricol aflat in proprietate, precum si animalele deținute
Talon autoturism
Acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Menționăm că titularul venitului minim de incluziune are obligația să comunice primăriei orice modificare cu privire la domiciliu, venituri sau componența familiei, în termen de maximum 15 zile de la data la care a intervenit modificarea.
Persoanele singure și familiile beneficiare de venit minim de incluziune au obligația să depună din 6 în 6 luni, declarația pe propria răspundere.
FORMULARE
Acord-privind-prelucrarea-datelor-personale
Angajament-PLATA
cerere-VMI
DECLARATIE-VMI